مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-20سياسي

200 امام جمعه جدید معرفی شدند/ اقامه نمازجمعه در 900 شهر


معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: در دوره جدید شورای سیاست گذاری کشور حدود 200 نفر برای سنگر امامت جمعه شهرهای گوناگون معارفه شده اند.

- حجت الاسلام عباس رضوانی نسب در حاشیه گردهمایی ائمه جمعه مازندران در محل مرکز بین المللی تجارت وپایانه صادرات برنج ایران در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این افزایش تعداد با حضور ریاست جدید شورای سیاست گذاری و طی سه سال اخیر بوده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون نمازجمعه در 900 شهر و بخش کشور 900 اقامه می شود، تصریح کرد: در حال حاضر ایجاد پایگاه جدیدی در دستور کار شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نیست.

اقامه نمازجمعه بعد از 20 ماه در تهران معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور دربخش دیگری با بیان اینکه بیماری از این هفته نماز جمعه در تهران در مکان دائمی اقامه نماز جمعه این شهر به رعایت پروتکل های بهداشتی برپا واقامه خواهد شد.

معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور همچنین به سنجش عملکرد و ارزیابی ائمه جمعه شاخص هایی را در نظام ارزیابی تهیه دیده شده است، گفت: در این زمینه و در همایش ائمه جمعه مازندران جلسه مفصلی صورت گرفت و نظام و شاخص های ارزیابی را با ائمه جمعه در واقع به شور و مشورت گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 امام جمعه جدید معرفی شدند/ اقامه نمازجمعه در 900 شهر

200 امام جمعه جدید معرفی شدند/ اقامه نمازجمعه در 900 شهر