مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-20اجتماعي

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آبان ماه سال 1400


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ آبان ماه سال 1400دریافت کرده اند، - سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ آبان ماه سال 1400 می بایست در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو های مسلح اعلام شده، حضور یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ آبان ماه سال 1400دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است، این دسته از مشمولان می بایست روز شنبه یکم آبان ماه سال 1400 درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

براساس این اطلاعیه، مشمولان می بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آبان ماه سال 1400

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آبان ماه سال 1400