مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-20سياسي

شیعه انگلیسی و وهابیت دو لبه یک قیچی/ ایدئولوژی اسلامی رقیب مدرنیسم


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: وهابیت و شیعه انگلیسی دو لبه قیچی علیه نفوذ و گسترش اسلام گرایی در دنیا هستند.

- به گزارش، آیت الله سید احمد علم الهدی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش گرامیداشت هفته وحدت که در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، ضمن تبریک ولادت رسول اکرم (ص)، به ایجاد جریان های تفرقه افکن در امت اسلامی اشاره و اظهار کرد: وهابیت به عنوان جریانی تکفیری و تفرقه افکن بین مسلمانان و جریان متحجر شیعه انگلیسی، دو لبه یک قیچی برای جلوگیری از نفوذ اسلام و اسلام گرایی در جهان هستند.

وی، ایجاد تشدید اختلاف بین مسلمانان را بزرگترین جنایت در حق اسلام دانست و ادامه داد: امروز هر فردی از هر قوم و مذهبی بخواهد بین مسلمانان جدایی بیندازد، عنصری جنایتکار در حق شخص رسول الله (ص) است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این که استعمارگران برای جهانخواری و ایجاد مانع در مسیر اسلام، مدرنیسم را بر دنیا حاکم کردند، خاطرنشان کرد: نهاد حاکمیت انگلستان در آغاز دوره سلطنت ملکه الیزابت اعلام کرد لازمه تسلط بر سراسر جهان، تسلط بر مرکز زمین یعنی بلاد اسلامی است .

وی افزود: آنان با برنامه تسلط بر بلاد اسلامی و براندازی قرآن و اسلام حرکت کردند، گفت: اختلاف در امت اسلامی باعث ضعف اسلام می شود و اگر جامعه اسلامی دچار فرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیعه انگلیسی و وهابیت دو لبه یک قیچی/ ایدئولوژی اسلامی رقیب مدرنیسم

شیعه انگلیسی و وهابیت دو لبه یک قیچی/ ایدئولوژی اسلامی رقیب مدرنیسم