مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-20سياسي

نماینده مجلس: انتشار فیلم های دوربین اوین ناشی از یک اشتباه استراتژیک بود


نوروزی با اشاره به حجم بالای احکام زندان برای مجرمان در ایران گفت: جمعیت زندان های ایران باید از 240 هزار زندانی به 20 هزار برسد و تنها افراد خطرناک در زندان باشند.

- نوروزی با اشاره به حجم بالای احکام زندان برای مجرمان در ایران گفت: جمعیت زندان های ایران باید از 240 هزار زندانی به 20 هزار برسد و تنها افراد خطرناک در زندان باشند.

نوروزی درباره فیلم هایی که اخیراً از زندان اوین منتشر شده گفت: این مسائل بر اثر یک اشتباه رخ داد که زندانیان زندان اوین را به زندان تیپ 5 بردند و زندانیان عمومی را به اوین منتقل کردند.

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از تعلل در انتقال زندان ها به خارج از کلانشهر ها به عنوان تکلیف برنامه ششم توسعه انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتمادآنلاین، با انتشار فیلم هایی از دوربین های مداربسته زندان اوین و ورود مجلس به بررسی موضوع، بحث تکلیف برنامه ششم توسعه برای انتقال زندان ها از کلانشهر ها به حاشیه شهر ها دوباره مورد تاکید قرار گرفت.

اگرچه کمیسیون اصل 90 مجلس یازدهم نیز اعلام کرد که مساله نوع برخورد با زندانیان را که در این فیلم دیده می شد مورد بررسی قرار می دهد.

حسن نوروزی، نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، درباره این موضوع گفت: بنده خودم قبل از انقلاب زندانی سیاسی و بعد از انقلاب و زمان جنگ سال ها در عراق، هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: انتشار فیلم های دوربین اوین ناشی از یک اشتباه استراتژیک بود

نماینده مجلس: انتشار فیلم های دوربین اوین ناشی از یک اشتباه استراتژیک بود