مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-20بين الملل

نامه قربانیان تسلیحات شیمیایی صدام به وزیر دادگستری انگلیس


فریده شافعی، قربانی حمله شیمیایی صدام به شهر سردشت، در نامه ای به وزیر دادگستری انگلستان به اعطای پناهندگی به یکی از مسئولین ساخت تسلیحات شیمیایی در رژیم بعث عراق اعتراض کرد.

- فریده شافعی، قربانی حمله شیمیایی صدام به شهر سردشت، در نامه ای به وزیر دادگستری انگلستان به اعطای پناهندگی به یکی از مسئولین ساخت تسلیحات شیمیایی در رژیم بعث عراق اعتراض کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، در ابتدای نامه می خوانیم، جناب آقای دومنیک راب، وزیر محترم دادگستری بریتانیا، اینجانب یک معلم هستم که در اوج جوانی و نشاط زندگی در جنایت صدام در حمله شیمیایی به شهر سردشت به همراه سه دخترم شدیدا آسیب دیدیم.

وی در شرح واقعه مصدومیتش گفت: در روز هفتم تیر 1366 در خانه خواهرم به همراه فرزندانم مهمان بودیم که ناگهان صدای غرش هواپیما باعث ترس و وحشت همه شد.

هواپیماها بمب هایشان را بر سرمان فروریختند.

در آن لحظات تلخ، به دنبال راهی برای کمک یا نجات این کودکان بودیم ولی دیگر دیر شده بود و بمب شیمیایی گاز خردل تاثیرات خود را بر ما گذاشت.

در ادامه نامه می خوانیم، اخیرا مطلع شدیم فردی که در ساختار تولید تسلیحات شیمیایی رژیم بعث عراق در رده بالایی قرار داشته و ظاهرا مسئول مرکز تولید بمب های شیمیایی در سامرا بوده، با دریافت پناهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه قربانیان تسلیحات شیمیایی صدام به وزیر دادگستری انگلیس

نامه قربانیان تسلیحات شیمیایی صدام به وزیر دادگستری انگلیس