مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:002021-10-20سياسي

بازدید از کارگاه قالیبافی در راستای طرح ملی ایران مرز پرگهر


در هفدمین دوره از طرح ملی ایران مرز پرگهر با هدف معرفی نظام مند مقاصد فناورانه، فرهنگی و طبیعی ایران در قالب تولید محتوا، بازدید از کارگاه های قالیبافی صورت گرفت.

- ایسنا/قم در هفدمین دوره از طرح ملی ایران مرز پرگهر با هدف معرفی نظام مند مقاصد فناورانه، فرهنگی و طبیعی ایران در قالب تولید محتوا، بازدید از کارگاه های قالیبافی صورت گرفت.

محمد حسن رحیمی رییس شرکت تعاونی فرش روستایی گلبافت در حاشیه بازدید از کارگاه های قالیبافی در قالب هفدهمین دوره طرح ملی ایران، مرز پرگهر که به همت مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران با همکاری جهاد دانشگاهی استان قم برگزار شد، گفت: در سال1364 جهاد سازندگی در همه استان ها اتحادیه داشت که هم کارهای اقتصادی و هم کارهای عمرانی در روستاها را انجام می دادند امّا به دلیل اینکه در همین سال 64 شهرستان قم هنوز استان نبود یک تعاونی تشکیل داد که از حدود 1200نفر عضو تشکیل و مشغول به کار شد و فعالیت های خوبی هم داشت امّا در سال1375 که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری قم به عنوان استان اعلام شد اتحادیه ای متشکل از هفت تعاونی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه برای تشکیل یک اتحادیه باید حداقل هفت تعاونی وجود داشته باشد، یادآور شد: از مجموع تعاونی های کهک، قاهان، قمرود، حاجی آباد، گازرون، خلجستان و همین تعاونی گلبافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از کارگاه قالیبافی در راستای طرح ملی ایران مرز پرگهر

بازدید از کارگاه قالیبافی در راستای طرح ملی ایران مرز پرگهر