مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-20سياسي

یادواره های شهدا بهترین بستر برای انتقال فرهنگ مقاومت است


معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یادواره های شهدا بهترین بستر برای انتقال فرهنگ مقاومت برای نسل جوان است و دوره نورانی دفاع مقدس باعث افتخار جوانان است.

- ، سردار یدالله جوانی ظهر چهارشنبه در یادواره 400 شهید شهرستان ابهر که در راستای کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه امروز دشمن با استفاده از جهل و نادانی برخی کشورهای منطقه، گروهی افراطی، جاهل و نادان را به خدمت گرفته که برای آمریکا، انگلیس و صهیونیست کار می کنند، گفت: توطئه داعش از سوریه به عراق کشیده شد.

وی با بیان اینکه بیش از 41 سال از آغاز و 33 سال از پایان جنگ تحمیلی می گذرد، اظهار کرد: شهدا چه کرده اند که خداوند چنین عزتی در دنیا به آن ها داد که مورد تکریم قرار می گیرند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در طول چهار دهه گذشته، افراد زیادی در سنین مختلف از دنیا رفته اند، گفت: بعد از گذشت دهه ها، تصاویر شهدا در مساجد، محافل، روستاها و داخل شهرها زینت بخش هستند و شهدا در زمانه خود چنین کردند و عامل تامین کننده عزت ملت ایران و عامل ایجاد بسترهای سرافرازی و سربلندی ملت ایران شدند.

جوانی به آغاز جنگ تحمیلی در 31 شهریور 1359 اشاره کرد و ابراز داشت: صدام به نیابت از تمام دنیا جنگ را آغاز نکرد و محاسبات صدام که برآورد آمریکا، ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره های شهدا بهترین بستر برای انتقال فرهنگ مقاومت است

یادواره های شهدا بهترین بستر برای انتقال فرهنگ مقاومت است