مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-20اقتصادي

کاهش 10 درصدی واحدهای راکد صنعتی در کشور/ کاهش بروکراسی اداری برای صاحبان صنایع


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از کاهش 10 درصدی تعداد واحدهای راکد صنعتی در کشور خبر داد و گفت: تلاش می کنیم دستورالعمل ها را کاهش دهیم تا صاحبان صنعت دچار بروکراسی اداری نشوند و تولید رونق یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، علی رسولیان بعدازظهر امروز در سیصد و دوازدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع ایران داشته اند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اضافه کرد: 17 واحد و طرح صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان مورد بازدید قرار گرفت.

وی بیان کرد: آمارها نشان دهنده رشد بخش تولید و صنعت است و این مسائل منجر به اشتغال زایی می شود و در واقع سهم تولید در اشتغال افزایش می یابد.

رسولیان با بیان اینکه صنعت در برخی از محصولات وابسته بود؛ اما اکنون، صنایع داخلی آن ها را تولید می کند، ادامه داد: محصولات بسیاری از واحدهای صنعتی کشور صادرات می شود که اگر تحریم ها نبود، صنایع کشور توان صادرات به اروپا را دارند که این امر تلاش فعالان بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه بهتر شدن معیشت مردم و افزایش رفاه و آسایش عمومی از طریق تولید محقق می شود، عنوان کرد: هیچ جای دنیا دولت ها در تولید موفق نبودند و موفقیت ها از آن بخش خصوصی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 10 درصدی واحدهای راکد صنعتی در کشور/ کاهش بروکراسی اداری برای صاحبان صنایع

کاهش 10 درصدی واحدهای راکد صنعتی در کشور/ کاهش بروکراسی اداری برای صاحبان صنایع