مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-20سياسي

برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «ایثار» به شکل فصلواره فرهنگی


نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» به شکل فصلواره فرهنگی و هنری و همزمان با هفته وحدت در شهرستان های استان تهران آغاز به کار کرد.

- ، نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنری ایثار که توسط اداره کل هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران تدارک دیده شده، به منظور پوشش هر چه بیشتر هنرمندان و خانواده های ایثارگران و شهدای استان تهران، به شکل فصلواره فرهنگی و هنری و میزبانی شهرستان های استان تهران، همزمان با هفته وحدت آغاز به کار کرد.

نخستین دوره این فصلواره که دارای بخش های مختلفی از جمله سرود، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی است، روز سه شنبه 27 مهر با اجرای سرود، روایتگری و قصه گویی در شهرستان های قرچک و ورامین آغاز به کار کرد.

این فصلواره فرهنگی و هنری به مناسب هفته وحدت در 9 شهرستان ورامین، قرچک، شهر ری، رباط کریم، اسلام شهر، بهارستان، شهریار، ملارد و شهر قدس برگزار می شود.

کلیه برنامه های مدنظر در این رویداد توسط سالن سیار تئاتر رول اجرا می شوند و به این طریق علاقه مندان بیشتری قادر به بهره مندی از برنامه های نخستین فصلواره فرهنگی و هنری ایثار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «ایثار» به شکل فصلواره فرهنگی

برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «ایثار» به شکل فصلواره فرهنگی