مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-20حوادث

یک دلال اشیای عتیقه دستگیر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، شهرام صابری گفت: در این عملیات که با همکاری سرهنگ حسین مافی رییس کلانتری یوسف آباد و تیم اداره حفاظت از اماکن تاریخی یگان حفاظت میراث فرهنگی استان تهران انجام شد از محل .

- فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی تهران گفت: با اعلام گزارش دوستداران میراث فرهنگی یک دلال اشیای عتیقه همراه با مقادیر زیاد اشیای تاریخی در محله یوسف آباد دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، شهرام صابری گفت: در این عملیات که با همکاری سرهنگ حسین مافی رییس کلانتری یوسف آباد و تیم اداره حفاظت از اماکن تاریخی یگان حفاظت میراث فرهنگی استان تهران انجام شد از محل شخص دستگیر شده مقادیر زیادی اشیای تاریخی نظیر سکه، النگو، جام، مهره و مجسمه کشف و ضبط شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران عنوان کرد: در صورت تأیید قدمت و اصالت اشیای کشف شده توسط کارشناسان میراث فرهنگی عملیات بسیار بزرگی در صیانت و حفاظت از میراث فرهنگی کشور انجام شده است.

او افزود: پس از کارشناسی اصالت و قدمت اشیای کشف شده جزییات آن برای شهروندان و علاقمندان اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دلال اشیای عتیقه دستگیر شد

یک دلال اشیای عتیقه دستگیر شد