مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-20بين الملل

حماس: تبادل اسیران شامل عرب ها هم می شود


جنبش حماس اعلام کرد، تبادل بعدی اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین تبادلی جامع خواهد بود و میان اسیران فلسطینی و عرب تفاوتی قائل نخواهد شد.

- جنبش حماس اعلام کرد، تبادل بعدی اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین تبادلی جامع خواهد بود و میان اسیران فلسطینی و عرب تفاوتی قائل نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، پارلمان عربی از مقاومت فلسطین خواسته بود در نخستین تبادل بعدی، اسامی 21 اسیر اردنی در زندان های رژیم صهیونیستی هم وجود داشته باشد.

زاهر جبارین، عضو دفتر سیاسی حماس و مسؤول دفتر اسیران و شهدا هم در واکنش به این درخواست اعلام کرد، قرارداد وفاء الاحرار یک قرارداد ملی کامل بود و همه گروه های فلسطینی، همه سرزمین های اشغالی فلسطین، سرزمین های سال 48، کرانه باختری، قدس و نوار غزه و نیز اسیران عرب از کشورهای دیگر را هم شامل شد.

وی افزود، حماس و مقاومت فلسطین نخواهند پذیرفت که در تبادل بعدی میان مخالفان و نیروهای مقاومت چه فلسطینی باشند و چه عرب فرقی باشد.

این تبادل همه گروه های اسرا را شامل خواهد شد.

این درخواست پارلمان عربی نیست بلکه وظیفه و تعهد مقاومت است.

جبارین در پاسخ به این سوال که در تبادل بعدی اسیران، زندانیان اردنی هم حضور خواهند داشت یا خیر، گفت: ما بین امت عرب و ملت فلسطین فرقی قائل نمی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: تبادل اسیران شامل عرب ها هم می شود

حماس: تبادل اسیران شامل عرب ها هم می شود