مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-20سياسي

آیین تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، - مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد مشهد با حضور مسئولان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد خراسان رضوی، معاون پژوهش وفناوری واحد مشهد و جمعی از پژوهشگران برتر درسالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

محسن مرادی، رییس دانشگاه آزاد خراسان رضوی در این آیین ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) با تاکید بر اینکه کارپژوهشی زمان بر و طاقت فرساست، گفت: همه حوزه ها باید تسهیل گر کار پژوهش باشند تا دانشگاه به اهداف پژوهشی خود دست یابد.

مرادی با بیان اینکه تلاش، تعهد و پایبندی فرد به سازمان و جامعه از ضروریات کارپژوهشی است، افزود: نباید صرفا بحث درآمدزایی کار پژوهشی مطرح باشد بلکه مهم این است که پژوهش با نگاه حل مساله، مشکلی از جامعه حل کند.

رییس دانشگاه آزاد خراسان رضوی افزود: البته دانشگاه به واسطه رسالتی که دارد نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت نیست، از این رو می تواند در سایه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد

آیین تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد