مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-20سياسي

آخرین خبرها از بازگشایی حضوری دانشگاه های استان سمنان


بازگشایی حضوری دانشگاه های استان سمنان به صورت تدریجی و از مقطع دکتری انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ششمین جلسه شورای مدیریت آموزش عالی استان سمنان ظهر امروز با محوریت بررسی بازگشایی حضوری دانشگاه ها و با حضور رؤسای دانشگاه های استان به صورت مجازی به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد.

در این جلسه و پس از بررسی برنامه های رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی استان مبنی بر چگونگی فعالیت حضوری دانشگاه ها با توجه به شرایط آن دانشگاه، مقرر شد بازگشایی حضوری دانشگاه ها به صورت تدریجی با شروع از مقطع دکتری انجام شود.

مسعود نصیری زرندی، رییس شورای مدیریت آموزش عالی استان سمنان گفت: نظر به اینکه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بازگشایی دانشگاه ها را به شورای مدیریت استانی واگذار کردند تا با توجه به امکانات و شرایطی که استان ها و دانشگاه های آن دارند محقق شود، در این خصوص دو جلسه با حضور رؤسای همه دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی استان برگزار شد.

رییس دانشگاه معین استان سمنان با بیان اینکه رؤسای دانشگاه ها در این جلسات با توجه به امکانات هر شهرستان و نیز امکانات بهداشتی و خوابگاهی برنامه های خود را ارائه دادند، افزود: در پایان این جلسات و پس از بررسی انجام شده، مقرر شد هر دانشگاه برنامه خود را در این خصوص عملیاتی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از بازگشایی حضوری دانشگاه های استان سمنان

آخرین خبرها از بازگشایی حضوری دانشگاه های استان سمنان