مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-20سياسي

محمد (ص) هم پایان و هم آغاز !


با نگاه و نگرشی اجرایی و عملیاتی با مدیریت و راهبری و امامت اهل بیت رسول الله به ویژه امامان معصوم بشر در گذر زمان نه قدر انبیاء الهی را و نه قدر پیامبر خاتم و نه قدر اهل بیت او را داشتند و تا توانستند از سر بی معرفتی در حق ایشان ظلم روا داشته و یکی پس از .

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت ـ ابوالقاسم علیزاده: اورا خاتم انبیاء می شناسیم زیرا بعنوان یکصد و بیست و چهار هزارمین پیامبر الهی ، ماموریت رسالت و نبوت را به پایان رسانید.

ولادت او از حیثی ولادت کتاب و شریعت کامل آسمانی و توحیدی بنام قرآن و اسلام است که نه تنها دیگر کتب و ادیان قبل از خود را باطل و نادیده می انگارد بلکه تمام آنها را ( بشرط عدم تحریف ) تایید و مورد حمایت و تقویت قرار میدهد و لذا کتاب و شریعت خود را که غیر قابل تحریف و همیشه سرزنده و پویاست کمال یافته و جامع همه آنها دانسته و برای هدایت و رستگاری نوع بشر، بدور از هر نقص و عیب و ضعفی معرفی می نماید.

و بواقع اصلی ترین نشان معجزه بودن آن نیز همین تازگی و بدور از کهنگی در تمام عصر ها و زمان هاست،  چه آنکه تمامی نیاز مادی و معنوی بشر را در هر عصر و زمانی به نافذترین و کاملترین وجه پاسخگو می باشد.

دلیل پایان ماموریت نبوت توسط پیامبر رحمت که دیگر بعد از او بشر پیامبری بخود نخواهد دید، صریح کلام وحی است ، آنجا که میفرماید: الی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد (ص) هم پایان و هم آغاز !

محمد (ص) هم پایان و هم آغاز !