مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-20دانش

برگزاری یادواره شهدای دانشگاه آزاد همدان در آبان


مهدی شرفخانی، مسئول برگزاری یادوره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد همدان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، از برگزاری این یادواره در نیمه آبان خبر داد و گفت: - فعال دانشجویی دانشگاه آزاد همدان گفت: یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد همدان به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه در آبان ماه برگزار می شود.

مهدی شرفخانی، مسئول برگزاری یادوره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد همدان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، از برگزاری این یادواره در نیمه آبان خبر داد و گفت: چهارم آبان سالروز تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد است و برنامه های یادواره شهدا حول این تاریخ برنامه ریزی شده است.

شرفخانی با بیان اینکه در حاشیه این یادواره برنامه هایی با هدف معرفی بیشتر شهدا به دانشجویان خواهیم داشت، گفت: برگزاری برنامه مداحی همزمان با 4 آبان در مزار شهدا یکی از این برنامه ها است.

مسئول برگزاری یادوره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد همدان گفت: فضاسازی دانشگاه به مناسبت به برگزاری یادواره شهدا، ایجاد مهدکودک یک روزه برای معرفی فرهنگ شهادت به کودکان و برگزاری جلسات برای هماهنگی برنامه ها از دیگر برنامه های ما است.

وی خاطرنشان کرد: پوستر یادواره در مرحله طراحی است و پس از نهایی شدن طرح آن، در اختیار دانشجویان و علاقه مندان فرهنگ شهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای دانشگاه آزاد همدان در آبان

برگزاری یادواره شهدای دانشگاه آزاد همدان در آبان