مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-20فرهنگي

کتاب کار کودک و میراث چاپ و منتشر شد


کتاب «کار کودک و میراث، طرح های قابل اجرا برای مربیان» توسط مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری چاپ و منتشر شد.

- به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، این کتاب در 12 فصل با موضوعات مرتبط با کودک و میراث فرهنگی توسط کلثوم بزی تألیف شده است.

اساس نگارش کتاب کار کودکان پژوهش در زمینه چه و چگونگی آموزش فرهنگ دیرین به کودکان است و بر این اساس معاونت پژوهشی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان پژوهش و نگارش پیرامون فرهنگ و هنر آداب به یادگار مانده از گذشته و چگونگی شناساندن آن به کودکان را به عنوان آیندگان و میراث بانان بعد از ما بر خود فرض دانسته و در برنامه کاری خود قرار داده است.

در این کتاب نمونه طرح هایی برای مربیان علاقمند به کار در حوزه میراث فرهنگی و کودکان آمده است که برخی از این طرح ها در موزه منطقه ای جنوب شرق زاهدان توسط مؤلف و همکاران مجموعه معاونت پژوهشی اداره کل و با همکاری داوطلبان سازمان های مردم نهاد خانه هنر دانش یاری (هدی) و مؤسسه توسعه پایدار به صورت آزمایشی اجرا شده است.

اغلب طرح ها فضای بومی و منطقه ای استان سیستان و بلوچستان را معرفی می کنند و بدیهی است مربیان و همکاران علاقمند در استان های دیگر نیز می توانند با استفاده از عناصر منطقه ای خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب کار کودک و میراث چاپ و منتشر شد

کتاب کار کودک و میراث چاپ و منتشر شد