مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-20اقتصادي

کمک 300 میلیاردی سازمان هدفمندی یارانه ها برای ساخت واکسن رازی


سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس گفت: سازمان هدفمندی یارانه ها مبلغ 300 میلیارد تومان به عنوان سرمایه در گردش برای تامین مواد اولیه به موسسه رازی کمک کرده و برای تولید انبوه لازم است وزارت بهداشت این واکسن را پیش خرید کند.

- ایسنا/البرز سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس گفت: سازمان هدفمندی یارانه ها مبلغ 300 میلیارد تومان به عنوان سرمایه در گردش برای تامین مواد اولیه به موسسه رازی کمک کرده و برای تولید انبوه لازم است وزارت بهداشت این واکسن را پیش خرید کند.

محمدحسین فلاح مهرآبادی درباره روند فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کوو پارس گفت: تا کنون 17 هزار نفر واکسن نوبت اول و 6500 نفر دوز دوم واکسن خود را دریافت کرده اند و مشکل یا عارضه ای جدی در داوطلبان مشاهده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افرود: پنج میلیون دوز واکسن کووپارس نیز تولید و آماده تحویل به وزارت بهداشت است که نیمی از این مقدار، تحت کنترل کیفی قرار گرفته و دو میلیون و 500 هزار دوز دیگر در مرحله ارزیابی کنترل کیفی است و تا دو هفته آینده نتایج آن مشخص خواهد شد.

سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس در ادامه با یادآوری قول وزیر بهداشت وقت دکتر نمکی مبنی بر صدور مجوز مصرف اضطراری این واکسن با آغاز فاز 3 کارآزمایی بالینی اظهار کرد: وزارت بهداشت قرار بود پس از آغاز فاز 3 و تزریق به چند ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 300 میلیاردی سازمان هدفمندی یارانه ها برای ساخت واکسن رازی

کمک 300 میلیاردی سازمان هدفمندی یارانه ها برای ساخت واکسن رازی