مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-20اجتماعي

دوره های آموزشی روانشناسی کودکان و نوجوانان برگزار می شود


معاون آموزشی جهاد دانشگاهی قم با اشاره به مشکلات روحی و روانی کودکان و نوجوانان در دوران کرونا، از برگزاری کارگاه هایی با محوریت روانشناسی کودکان و نوجوانان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار گرفتند؛ در خانه ماندن یا تعطیلی هایی که در اوایل و برای مدتی اندک برای آنها خرسند کننده بود اما در طولانی مدت برای آنها کلافه کننده شد.

وی ادامه داد: سبک زندگی و آموزشی کودکان در دوران کرونا به یکباره تغییر کرد، از شور و هیجان و جنبه سرگرمی مدرسه و بازی با دوستان کاسته شد، فرزندان ساعت های زیادی با گوشی سپری می کنند تا جایی که اختلاف والدین با فرزندان بر سر کم کردن میزان فعالیت با اینترنت و امکان اعتیاد اینترنتی بچه ها به بروز تنش و اعمال خشونت بر بچه ها می انجامد.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم افزود: از آنجا که در دوران کودکی و نوجوانی علاوه بر رشد جسمانی، شخصیت افراد نیز شکل می گیرد و تثبیت می شود بنابراین این دوران را می توان سنگ بنای شکل گیری شخصیت افراد به حساب آورد؛ از این رو عدم توجه به مشکلات و اختلالات در این دوران می تواند خسارات جبران ناپذیری در سال های آینده به دنبال داشته باشد، در همین راستا معاونت آموزش جهاد دانشگاهی واحد استان قم اقدام به برگزاری دوره ها و کارگاه های روانشناسی خصوصاً برای کودکان، نوجوانان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های آموزشی روانشناسی کودکان و نوجوانان برگزار می شود

دوره های آموزشی روانشناسی کودکان و نوجوانان برگزار می شود