مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-20سياسي

استاندار جدید همدان نیاز به همراهی دارد/ از سهم خواهی پرهیز شود


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان همدان با صدور بیانیه ای انتصاب علیرضا قاسمی فرزاد به عنوان استاندار همدان را تبریک گفت و در بخشی از این بیانیه عنوان کرد «مردم به ویژه نخبگان سیاسی با پرهیز از سهم خواهی به استاندار جدید در راستای اهداف انقلاب اسلامی کمک کنند».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان همدان با صدور بیانیه ای انتصاب علیرضا قاسمی فرزاد به عنوان استاندار همدان را تبریک گفت.

متن بیانیه بدین شرح است؛ بسم الله الرحمن الرحیم آزادگان بهترین سربازان انقلابند، آزموده ترین فرزندان ملتند، شایسته ترین افراد برای دفاع از جمهوری اسلامیند مقام معظم رهبری 28 خرداد 1400 نقطه عطفی در تاریخ ایران است در این روز ملت به تحول رأی داد تحولی با محوریت اندیشه و آرمان های امامین انقلاب اسلامی، مردم ایران با حماسه ای به یادماندنی علیرغم تمام یأس آفرینی ها به کسی رأی دادند که ثابت کرده بود دل در گرو اسلام و مردم داشته و رضایت ملت را با رضایت هیچ کدخدایی معاوضه نمی کند.

در این میان مردم چشم امید دارند به تسری تحول و حرکت به سمت روزهای درخشان در تمام سطوح مدیریتی، آن گونه که مسئولیت ها به افراد متعهد، کارآمد و دلسوز سپرده شود استانداران بعد از وزرا موثرترین افراد در حیات اقتصادی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار جدید همدان نیاز به همراهی دارد/ از سهم خواهی پرهیز شود

استاندار جدید همدان نیاز به همراهی دارد/ از سهم خواهی پرهیز شود