مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-20سياسي

نظام آموزشی نیازمند جراحی برای رفع چالش ها


استاندار مرکزی با بیان اینکه دولت و دولتی ها نتوانسته اند انتظارات نظام آموزش را محقق کنند، گفت: برای رفع چالش های موجود در این حوزه باید جراحی هایی صورت گیرد و دولت در کنار خیرین قرار گیرد و با همکاری مطالبات موجود را پاسخگو باشند.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با بیان اینکه دولت و دولتی ها نتوانسته اند انتظارات نظام آموزش را محقق کنند، گفت: برای رفع چالش های موجود در این حوزه باید جراحی هایی صورت گیرد و دولت در کنار خیرین قرار گیرد و با همکاری مطالبات موجود را پاسخگو باشند.

سید علی آقازاده 28 مهرماه در آیین بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در مدرسه حاجیه خانم چهره ای اراک برگزار شد، با اشاره به 28 مهرماه روز اراک، اظهار کرد: یکی از اقدامات مثبت شورای دوره قبل شهر اراک نامگذاری یک روز به نام شهر اراک است و این نامگذاری باعث می شود به سابقه فرهنگی، تاریخی تمرکز کنیم.

قطعا این روز می تواند چالشی باشد که نقاط ضعف و نیازهای این شهر را مشخص کنیم و با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: اراک یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی ایران به شمار می رود و زنان و مردان افتخارآفرین را به کشور تقدیم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام آموزشی نیازمند جراحی برای رفع چالش ها

نظام آموزشی نیازمند جراحی برای رفع چالش ها