مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-20بين الملل

لاوروف: کشور های بیشتری باید در شورای امنیت نماینده داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری نووستی ، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که پنج کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد حق ندارند سرنوشت جهان را دیکته کنند، - وزیر خارجه روسیه تأکید کرد مسلماً 5 عضو دائم شورای امنیت حق دیکته کردن سرنوشت جهان را نداشته و چنین ادعایی را هم ندارند و کشور های بیشتری از قاره آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین باید در شورای امنیت نماینده داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری نووستی ، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که پنج کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد حق ندارند سرنوشت جهان را دیکته کنند، همانطور که رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه معتقد است، ولی اعضای دائم شورای امنیت چنین ادعایی را هم ندارند.

لاوروف در پایان نشست خود با شرکت کنندگان در اجلاس سالانه باشگاه مباحثات بین المللی والدای در مسکو در جمع خبرنگاران گفت: من با رییس جمهور اردوغان موافقم که پنج کشور عضو دائم شورای امنیت نباید سرنوشت جهان را دیکته کنند.

بله آن ها این حق را نداشته و چنین ادعایی را هم ندارند.

5 عضو دائم شورای امنیت، دقیقاً بر اساس اختیاراتی که در منشور سازمان ملل برای آن ها تعیین شده، منعکس کننده اراده جمعی سایر اعضای جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: کشور های بیشتری باید در شورای امنیت نماینده داشته باشند

لاوروف: کشور های بیشتری باید در شورای امنیت نماینده داشته باشند