مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-20سياسي

شورای عالی هماهنگی سران قوا نباید قانونگذاری کند


نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: قانونگذاری وظیفه مجلس شورای اسلامی است و شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا نباید در امر قانونگذاری دخالت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای مبارزه با جنگ اقتصادی، دستور تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا را دادند اما تذکر دادند که آنها نباید در امر قانونگذاری دخالت کنند.

بر این اساس برداشت از تبصره 4 بودجه یا برخی از موارد این چنینی، نیاز به حکم قانونی دارد و تعدد جایگاه قانونگذاری نباید وجود داشته باشد چرا که قانونگذاری مربوط به مجلس است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی درباره مسئله تأمین قیر گفت: رویه تأمین قیر در کشور باید تغییر کند چرا که دو روز پیش اعتبار پیش بینی شده برای این موضوع ابلاغ شد اما بلافاصله دو میلیون تومان قیمت قیر افزایش پیدا کرد.

دلخوش اظهار داشت: سالانه دو و نیم میلیون تن قیر در کشور نیاز است، بنابراین باید این موضوع خارج از سیستم بورس و پالایشگاه های خصوصی، پیش بینی و نهایتاً باید در قبال آن به پالایشگاه ها، نفت یا مواد نفتی داده شود.

وی تأکید کرد: یکی از مهم ترین اقداماتی که برای خدمت رسانی به مردم باید در دستور کار قرار گیرد، آسفالت کردن مسیر روستا و شهرها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی هماهنگی سران قوا نباید قانونگذاری کند

شورای عالی هماهنگی سران قوا نباید قانونگذاری کند