مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-20فرهنگي

چرا بازی مرکب جهانی شد/آیا فصل دوم موفق خواهد بود؟


یک کارشناس سینما با اشاره به ضعف های موجود در سریال بازی مرکب معتقد است اگر فصل دیگری برای این سریال ساخته شود، به اندازه فصل اول تاثیر نخواهد داشت و دارای مخاطب کمتری خواهد بود چرا که در این 9 قسمت تمام جریان و ایدئولوژی ساخت بازی مرکب نمایان شده و چیز .

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس سینما با اشاره به ضعف های موجود در سریال بازی مرکب معتقد است اگر فصل دیگری برای این سریال ساخته شود، به اندازه فصل اول تاثیر نخواهد داشت و دارای مخاطب کمتری خواهد بود چرا که در این 9 قسمت تمام جریان و ایدئولوژی ساخت بازی مرکب نمایان شده و چیز بیشتری برای ارائه نخواهد داشت.

در روزهای گذشته سریال بازی مرکب یا Squid Game محصول نتفلیکس بارها توسط مخاطبان سراسر دنیا از جمله ایرانی های علاقه مند به فیلم و سریال تماشا و به سرعت محبوب شده است.

ایسنا در رابطه با این سریال با یکی از کارشناسان سینما گفت وگو کرده و به بررسی آن پرداخته است.

بخش هایی از آنچه که در ادامه می خوانید، ممکن است داستان سریال را نمایان کند و اگر هنوز سریال را مشاهده نکرده اید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید.

ناصر سهرابی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به موفقیت سریال کره ای بازی مرکب در جذب مخاطب اظهار کرد: پیش از این که سراغ بررسی سریال بازی مرکب برویم، باید به 10 سال قبل بازگردیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بازی مرکب جهانی شد/آیا فصل دوم موفق خواهد بود؟

چرا بازی مرکب جهانی شد/آیا فصل دوم موفق خواهد بود؟