مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-20حوادث

شکایت علیه اَره به دستان غیر مجاز درختان جنگلی


محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست دیواندره با رصد،کنترل و پایش مستمر زیستگاه های حوزه استحفاظی به ویژه منطقه حفاظت شده چهل چشمه و سارال، دو نفر خاطی را که اقدام به قطع 3 اصله درخت خودرو بید کرده بودند شناسایی و دستگیر کردند.

- ایسنا/کردستان محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست دیواندره با رصد،کنترل و پایش مستمر زیستگاه های حوزه استحفاظی به ویژه منطقه حفاظت شده چهل چشمه و سارال، دو نفر خاطی را که اقدام به قطع 3 اصله درخت خودرو بید کرده بودند شناسایی و دستگیر کردند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دیواندره خبرداد: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست در جریان گشت و کنترل منطقه و پایش زیستگاههای منطقه حفاظت شده استان، مشاهده کردند که دو نفر بدون هرگونه مجوز قانونی مبادرت به قطع 3 اصله درخت بید خودرو کرده و به قصد قاچاق و انتقال، آنها را قطعه قطعه می کردند.

وی تصریح کرد: درختان قطع شده از نوع خودرو و منابع ملی در منطقه حفاظت شده بود و از این خاطیان علاوه بر درخت ها تعداد یک اره برقی نیز کشف وتوقیف شد و پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

مسعود عسگری افزود: هر گونه برداشت بدون ضابطه از منابع ملی و بهره برداری از آن در مناطق بدون مجوز قانونی ممنوع است و وفق قوانین و مقررات مربوطه با افراد خاطی برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت علیه اَره به دستان غیر مجاز درختان جنگلی

شکایت علیه اَره به دستان غیر مجاز درختان جنگلی