مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-20سياسي

کرمی: حقوق مالکیت فکری محصولات دانش بنیان و خلاق با کمک مجلس محقق می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ پرویز کرمی دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق در نمایشگاه طرح های کلان ملی و نوآوری های اجتماعی در حوزه توانبخشی که با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سورنا ستاری معاون .

- دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق گفت: حقوق مالکیت فکری شرکت های دانش بنیان و خلاق که در ستاد های فناورانه معاونت علمی دنبال می شود می تواند با کمک مجلس به شکلی قانونی تر اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ پرویز کرمی دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق در نمایشگاه طرح های کلان ملی و نوآوری های اجتماعی در حوزه توانبخشی که با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری انجام شد، گفت: حقوق مالکیت فکری شرکت های دانش بنیان و خلاق در ستاد های فناورانه معاونت علمی دنبال می شود که با کمک مجلس شورای اسلامی این کار به شکلی قانونی تر اجرایی شود.

دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق در نمایشگاه ارائه دستاورد های حوزه توانبخشی مرکز طرح های کلان ملی فناوری معاونت علمی و ایران ساخت، با ارائه گزارشی از روند فعالیت های معاونت علمی و فناوری، بیان کرد: یکی از مهم ترین تلاش های معاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمی: حقوق مالکیت فکری محصولات دانش بنیان و خلاق با کمک مجلس محقق می شود

کرمی: حقوق مالکیت فکری محصولات دانش بنیان و خلاق با کمک مجلس محقق می شود