مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-20پزشكي

چاقی، میراث شوم کرونا


«هر چند ما از کرونا فرار کرده و دانش آموزان را قرنطینه کردیم اما این هشدار داده می شود که اگر این سبک زندگی کنترل نشود، ما در آینده به خاطر مسائلی که بیماری واگیردار کرونا بر جامعه تحمیل کرده، - هر چند ما از کرونا فرار کرده و دانش آموزان را قرنطینه کردیم اما این هشدار داده می شود که اگر این سبک زندگی کنترل نشود، ما در آینده به خاطر مسائلی که بیماری واگیردار کرونا بر جامعه تحمیل کرده، با سونامی بیماری های غیرواگیر مانند دیابت، بیماری های قلبی - عروقی، مادر همه بیماری ها یعنی چاقی، پوکی استخوان، اختلالات خواب و بسیاری بیماری های دیگر مواجه خواهیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: شیوع کرونا در کنار چالش بزرگی که به طور مستقیم برای سلامت عمومی ایجاد کرد، پیامدهای غیرمستقیم بسیاری را در این زمینه به دنبال داشت؛ پیامدهایی که این روزها شاید در سایه بزرگی آمارهای مرگ ومیر کرونایی به چشم نمی آیند اما ممکن است در آینده نزدیک تبدیل به ابرچالش های نظام سلامت شوند.

مسئله چاقی از این دست پیامدهای کروناست که تاکنون چندان مورد توجه قرار نگرفته و می تواند سلامت نسلی را در معرض خطر قرار دهد.

در پی شیوع کرونا، فاصله گذاری و پرهیز از اجتماعات به عنوان مهم ترین راه پیشگیری مطرح شد و به همین سبب، شاهد دورکاری کارمندان، مجازی شدن آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاقی، میراث شوم کرونا

چاقی، میراث شوم کرونا