مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-20سياسي

حقوق مالکیت فکری محصولات دانش بنیان و خلاق با کمک مجلس محقق می شود


دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق با بیان این که فعالان زیست بوم نوآوری 180 هزار میلیارد دلار گردش مالی ایجاد کردند، تاکید کرد: حقوق مالکیت فکری محصولات دانش بنیان و خلاق با کمک مجلس محقق می شود.

- دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق با بیان این که فعالان زیست بوم نوآوری 180 هزار میلیارد دلار گردش مالی ایجاد کردند، تاکید کرد: حقوق مالکیت فکری محصولات دانش بنیان و خلاق با کمک مجلس محقق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز کرمی در نمایشگاه طرح های کلان ملی و نوآوری های اجتماعی در حوزه توانبخشی، اظهار کرد: حقوق مالکیت فکری شرکت های دانش بنیان و خلاق در ستادهای فناورانه معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری دنبال می شود که با کمک مجلس شورای اسلامی این کار به شکلی قانونی تر اجرایی شود.

وی با ارائه گزارشی از روند فعالیت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تصریح کرد: یکی از مهم ترین تلاش های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این سال ها توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری کشور بود.

این زیست بوم از معاونت علمی و فناوری آغاز شده و با همراهی دانشگاه ها، پارک های فناوری، کارخانجات نوآوری، خانه های خلاق و نوآوری و مهم تر از همه نیروی انسانی متخصص و فعال آن به موفقیت های اخیر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق مالکیت فکری محصولات دانش بنیان و خلاق با کمک مجلس محقق می شود

حقوق مالکیت فکری محصولات دانش بنیان و خلاق با کمک مجلس محقق می شود