مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-20اقتصادي

پایان فعالیت مراکز خرید و فروش غیر مجاز پسماند منطقه 15


شهردار ناحیه یک منطقه 15 از پایان فعالیت ضایعاتی های این ناحیه با پلمپ 62 واحد و همکاری سه جانبه دادسرای ناحیه 14، سرکلانتری ششم فاتب و شهرداری منطقه 15 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی استرابی شهردار ناحیه یک منطقه 15 با اعلام این خبر گفت: با توجه به نارضایتی شهروندان، شورایاران، کسبه و ائمه جماعات درخصوص آلودگی ناشی از فعالیت مراکز خرید و فروش غیر مجاز پسماند و آسیب ها و معضلات متعدد این نوع فعالیت در سطح محدوده؛ اقدامات مقدماتی و برنامه ریزی لازم از چند ماه گذشته آغاز و در نهایت طرح شش روزه ای از تاریخ 20 تا 26 مهر ماه به اجرا درآمد.

او همکاری سه ارگان برای رفع مشکل چندین ساله ناحیه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در این طرح با مشارکت همه جانبه کلانتری های 159 بی سیم، 114 غیاثی و همراهی معاون دادستان ناحیه 14 شهید محلاتی، طی 6 روز کاری تمامی واحدهای خرد و کلان ضایعاتی (62 مورد) پلمب شدند.

بر اساس گزارش سایت شهر، استرابی ادامه داد: برابر دستور دادستانی و تدابیر پیش بینی شده با متخلفان و کسانی که اقدام به فک پلمب کنند، برخورد قضایی خواهد شد و مالکان و ذینفعان این واحدها تنها بعد از تغییر صنف ملک خود می توانند مجوز فک پلمب را از مراجع ذیصلاح اخذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان فعالیت مراکز خرید و فروش غیر مجاز پسماند منطقه 15

پایان فعالیت مراکز خرید و فروش غیر مجاز پسماند منطقه 15