مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:002021-10-20بين الملل

آمریکا درصدد برقراری پرواز مستقیم به قزاقستان


کمیته هواپیمایی مدنی قزاقستان از مطالعه فرودگاه های این کشور توسط متخصصان آمریکایی با هدف راه اندازی پروازی های مستقیم در مسیر ایالات متحده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، کمیته هواپیمایی مدنی قزاقستان اعلام کرد که متخصصان اداره امنیت حمل و نقل آمریکا در حال ارزیابی سطح امنیت هوانوردی در قزاقستان است.

بر اساس این گزارش، با دعوت مقامات هواپیمایی قزاقستان روند صدور گواهینامه توانایی ارائه خدمات لازم به پروازها در مسیر آمریکا و اعطا درجه اول (CAT 1) آغاز شده است.

علاوه بر این، توانایی مقامات هواپیمایی قزاقستان برای کنترل و نظارت موثر اپراتورهای فرودگاه ها و هواپیماهای غیرنظامی در زمینه امنیت هوانوردی مورد مطالعه قرار گرفته است.

تالغات لاستایف رییس کمیته هواپیمایی مدنی و پیتر گریفیتس مدیر کل اداره هواپیمایی قزاقستان با متخصصان اداره امنیت حمل و نقل این کشور آشنا شدند.

در جریان این دیدار متخصصان اداره امنیت حمل و نقل آمریکا برای راه اندازی پروازهای مستقیم از قزاقستان به آمریکا فعالیت های شرکت مذکور بررسی شدند.

از 20 تا 29 اکتبر متخصصان آمریکایی از فرودگاه های شهرهای نورسلطان و آلماتی بازدید می کنند تا با سیستم امنیتی محیط فرودگاه، تضمین کنترل دسترسی به قلمرو فرودگاه، ایمنی غذا، محموله و پست آشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا درصدد برقراری پرواز مستقیم به قزاقستان

آمریکا درصدد برقراری پرواز مستقیم به قزاقستان