مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-20اقتصادي

بیش از یک میلیارد دلار کالای غیرنفتی از هرمزگان صادر شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیش از یک میلیارد و 401 میلیون دلار کالاهای غیرنفتی از ابتدای سال جاری تاپایان شهریورماه امسال از استان هرمزگان به خارج از کشور صادر شد.

- ، خلیل قاسمی با اشاره به صادرات بیش از یک میلیارد دلاری کالای غیر نفتی از هرمزگان، اظهار کرد: بیش از یک میلیارد و 401 میلیون دلار کالاهای غیرنفتی از ابتدای سال جاری تاپایان شهریورماه امسال از این استان به خارج از کشور صادر شد.

وی ابراز داشت: هدف گذاری صادرات کالاهای غیرنفتی بخش های مختلف اقتصادی هرمزگان در سالجاری 2 میلیارد و 70 میلیون دلار بوده که در 6 ماهه نخست امسال ارزش دلاری این کالاها در همسنجی با سال گذشته 258 درصد افزایش داشته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بیان داشت: بیشترین سهم کالاهای صادراتی هرمزگان مربوط به بخش صنعت ومعدن معادل یک میلیارد و371 میلیون دلار بوده است.

قاسمی اظهارداشت: فولاد، سنگ گچ، قیر و غیره از جمله کالاهای صادراتی بخش صنعتی و معدنی استان است که بیشتر به کشورهای آسیایی، آفریقایی و حوزه خلیج فارس صادر شده است.

وی بیان داشت: رونق بیشتر بندرهای کوچک، توسعه تجاری با کشور عمان و افزایش زیرساخت های بندر جاسک و سیریک از جمله راهکارهای رونق صادرات در استان هرمزگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک میلیارد دلار کالای غیرنفتی از هرمزگان صادر شد

بیش از یک میلیارد دلار کالای غیرنفتی از هرمزگان صادر شد