مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-20اقتصادي

کارهای پژوهشی زمینه ساز حل مشکلات استان گیلان می شود


استاندار گیلان با تاکید بر انجام اقدامات خلاقانه، مبتکرانه و بر پایه مبانی دانش بنیان در دانشگاه، گفت: کارهای پژوهشی زمینه ساز حل مشکلات استان گیلان می شود.

- ، ارسلان زارع صبح چهارشنبه در جلسه هیئت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: تعداد دانش آموختگان دانشگاه آزاد گیلان به نسبت تمام مؤسسات علمی دیگر نشان دهنده نقش این دانشگاه در ارتقا دانش و آگاهی شهروندان است.

استاندار گیلان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی همواره در راستای اجرای منویات رهبری، رویکردهای سیاستی خود را تدوین کرده است افزود: طبق تأکیدات رهبری دانشگاه ها باید در راستای تقویت ارکان اقتصادی از جمله کشاورزی و صنعت فعالیت کنند.

وی با تاکید بر انجام اقدامات خلاقانه، مبتکرانه و بر پایه مبانی دانش بنیان در دانشگاه، تصریح کرد: مصداق برخی از این توفیقات در نمایشگاه هایی که تاکنون برگزار شده مشهود است.

زارع بیان داشت: نمودارها و آمارها حاکی از شتاب اقدامات علمی دانشگاه آزاد در پنج سال اخیر است و انتظار می رود کارهای پژوهشی زمینه ساز حل مشکلات استان باشند.

استاندار گیلان یکی از موقعیت های گیلان را وجود مرزها و فراهم بودن زمینه صادرات محصولات کشاورزی دانست و گفت: میزان صادرات محصولات کشاورزی در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته و باید با تقویت صنایع ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارهای پژوهشی زمینه ساز حل مشکلات استان گیلان می شود

کارهای پژوهشی زمینه ساز حل مشکلات استان گیلان می شود