مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-20سياسي

نیک بین: باید از معلمان حمایت کامل و تمام عیار شود


نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت تمام عیار و کامل از معلمان گفت: معلمی که بعدازظهرها با تاکسی آن لاین و اسنپ کار می کند، - نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت تمام عیار و کامل از معلمان گفت: معلمی که بعدازظهرها با تاکسی آن لاین و اسنپ کار می کند، نمی تواند معلم خوبی باشد، خوب آموزش دهد و تدریس کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام جواد نیک بین در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصول 3 ، 75 و 85 قانون اساسی اظهار کرد: رتبه بندی معلمان یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعات کشور است.

اگر ما نظام آموزشی کشور را درست مدیریت نکنیم، در آینده در دانشگاه و صنعت هزینه های بیشتری را باید بدهیم پس اگر مربی و معلم درست تربیت شده و رسیدگی شود و فرایند پذیرش آن ها به درستی انجام شود و ما هم حمایت های مالی و معنوی از آنها داشته باشیم، نظام آموزشی درست می شود.

وی لایحه رتبه بندی و طرح شفافیت آرای نمایندگان را از جمله کارهای مهم مجلس برشمرد و گفت: 14 تا 15 میلیون نفر از دانش آموزان و معلمان در سراسر کشور با موضوع رتبه بندی معلمان درگیر هستند پس دغدغه را از فکر معلمان برداشته تا معلم بتواند خوب تدریس کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیک بین: باید از معلمان حمایت کامل و تمام عیار شود

نیک بین: باید از معلمان حمایت کامل و تمام عیار شود