مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 05:402021-10-20اقتصادي

آغاز ثبت نام متقاضیان امریه سربازی جهت خدمت در فرمانداری های جعفرآباد و کهک


مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قم از آغاز ثبت نام متقاضیان امریه سربازی جهت خدمت در فرمانداری های شهرستان های جدیدالتاسیس جعفرآباد و کهک خبر داد.

- ایسنا/قم مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قم از آغاز ثبت نام متقاضیان امریه سربازی جهت خدمت در فرمانداری های شهرستان های جدیدالتاسیس جعفرآباد و کهک خبر داد.

  سجاد چهرگانی مدیرکل امور روستایی استانداری قم با اشاره به پیگیری های این اداره کل در زمینه اختصاص سهمیه سربازان امریه به استانداری و واحدهای تابعه اظهار کرد: از محل مجوز معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، امکان بکارگیری دو سرباز امریه جهت خدمت در فرمانداری های شهرستان های جعفرآباد و کهک فراهم شده است.

وی افزود: مشمولین واجد شرایط و دارای برگه اعزام به تاریخ اول دی ماه 1400 می توانند از روز سه شنبه 27 مهر تا جمعه هفتم آبان ماه با مراجعه به سامانه جامع حوزه مشمولین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به آدرس www.

rdcir.

ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

چهرگانی با بیان این که اولویت پذیرش با دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری خواهد بود خاطرنشان کرد: مشمولین در صورت نیاز می توانند سؤالات و ابهامات خود را از طریق شماره تلفن های31620350 و 31620208 با کارشناسان دفتر روستایی استانداری قم در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام متقاضیان امریه سربازی جهت خدمت در فرمانداری های جعفرآباد و کهک

آغاز ثبت نام متقاضیان امریه سربازی جهت خدمت در فرمانداری های جعفرآباد و کهک