مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 05:302021-10-20ورزشي

تیم فوتبال شهرداری اعتبار ورزش همدان است


سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت:تیم فوتبال شهرداری همدان اعتبار فوتبال و ورزش همدان بوده و باید همه از آن حمایت کنند.

- با اشاره به دیدار هفته نخست برابر ماشین سازی تبریز اظهار داشت: تیم فوتبال ماشین سازی شناسنامه فوتبال تبریز بوده و یکی از تیم های ریشه دار و با قدمت فوتبال کشورمان است.

وی افزود: بالاخره تمام تیم های بزرگ کشورمان امروز با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند که طبیعی بوده این تیم در برابر مشکلاتی داشت اما ما بدون نگاه به این مسائل به میدان رفتیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری پیش از این دیدار گفت: ما 3 بازیکن اصلی و خوب خود آرمین طلایی منش، پیمان حشمتی و مجید شعبانی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار نداشتیم.

طلایی منش خاطرنشان کرد: حتی چند ساعت قبل از بازی نیز امیر ابراهیم بیگی مهاجم تأثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و تنها با 14 بازیکن برای این دیدار حاضر شدیم.

وی با اشاره به شرایط فنی دیدار برابر ماشین سازی تبریز بیان کرد: با تمام داشته هایمان از دقیقه یک مسابقه برای کسب پیروزی به میدان رفتیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: باید به سرمربی ماشین سازی اکبرزاده تبریک بگویم با وجود اینکه ایشان هم تعدادی از بازیکنان خود را در اختیار نداشت اما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتبال شهرداری اعتبار ورزش همدان است

تیم فوتبال شهرداری اعتبار ورزش همدان است