مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-20بين الملل

متخصصان: مرگ بر اثر کرونا در واکسینه شده ها، نشانه بی اثر بودن واکسن نیست


جدیدترین داده های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده نشان می دهد (CDC) که واکسن، احتمال مثبت شدن تست کووید-19 را شش برابر و احتمال مرگ ناشی از آن را 11 برابر کاهش می دهد.

- جدیدترین داده های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده نشان می دهد (CDC) که واکسن، احتمال مثبت شدن تست کووید-19 را شش برابر و احتمال مرگ ناشی از آن را 11 برابر کاهش می دهد.

متخصصان در توضیح این پرسش که چرا برخی از افراد واکسینه شده بر اثر ابتلا به کووید-19 جان خود را از دست می دهند معتقدند که این موضوع به معنی بی اثر بودن واکسن ها نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کالین پاول ، وزیر امور خارجه سابق آمریکا روز دوشنبه بر اثر عوارض ناشی از بیماری کووید-19 فوت کرد.

خانواده وی اعلام کرده اند که او هر دو دُز واکسن را دریافت کرده است.

پاول 84 سال داشته و به نوعی از سرطان خون مبتلا بوده است.

مقامات بهداشتی آمریکا نگران هستند که مخالفان واکسن با شنیدن خبر فوت وزیر امور خارجه سابق این کشور بر اثر کرونا به رغم واکسیناسیون کامل، دست به کار شده و ادعا کنند که واکسن ها از اثربخشی لازم برخوردار نیستند و با به چالش کشیدن ضرورت تزریق واکسن این سوال را مطرح کنند که اگر احتمال فوت افراد بر اثر بیماری کووید-19 پس از واکسیناسیون وجود دارد پس تزریق واکسن چه فایده ای خواهد داشت؟ د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخصصان: مرگ بر اثر کرونا در واکسینه شده ها، نشانه بی اثر بودن واکسن نیست

متخصصان: مرگ بر اثر کرونا در واکسینه شده ها، نشانه بی اثر بودن واکسن نیست