مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 05:002021-10-20فرهنگي

کاشان دهه 20 در قاب ناتمام


مدیر موزه عکس و فیلم کاشان از برپایی نمایشگاه عکس قاب ناتمام در نگارخانه سهراب سپهری سرای عامری خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر موزه عکس و فیلم کاشان از برپایی نمایشگاه عکس "قاب ناتمام " در نگارخانه سهراب سپهری سرای عامری خبر داد.

امیر مقامی، شامگاه (سه شنبه- 27 مهر) در آیین گشایش نمایشگاه عکس قاب ناتمام، اظهار کرد: آثار این نمایشگاه، عکس هایی با موضوع هویت فرهنگی مردم منطقه کاشان است که توسط حسین آقا شه پناهی عکاس قدیمی با روش کالوتیپ به ثبت رسیده است.

وی افزود: عکس های این نمایشگاه چند هفته قبل به صورت اتفاقی در زیرزمین قدیمی خانه حسین آقا شه پناهی پیدا شد که خانواده هنردوست وی، عکس ها را همراه با همه ابزار عکاسی آن، به مجموعه تاریخ عکاسی و فیلم کاشان اهدا کردند که در این رویداد هنری برخی از آثار در معرض دید عموم قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر موزه عکس و فیلم کاشان، تصریح کرد: حسین آقا شه پناهی از آغاز دهه 20 فعالیت عکاسی خود را با شاگردی نزد دایی خود هلال مقدس آغاز کرد و تا زمان فوت ایشان در سال 1353 به صورت مستمر در منطقه کاشان به روش کالوتیپ عکاسی می کرد.

مقامی گفت: در آثار پیدا شده مشخص شد او علاوه بر عکاسی از مردم عادی، دانش آموزان، پرسنل شهربانی و زندانیان کاشان با حضور در شهرهای نطنز، آران و بیدگل، کامو، اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان دهه 20 در قاب ناتمام

کاشان دهه 20 در قاب ناتمام