مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 04:202021-10-20حوادث

تزریق دز سوم واکسن به پرسنل در معرض خطر شهرداری


مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران از تزریق دز سوم واکسن کرونا برای پرسنلی که در شهرداری بیشتر در معرض خطر هستند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حمید چوبینه در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون کارکنان شهرداری تهران و تزریق دز یادآور برای آنها، گفت: دز سوم یا دز یادآور مواقعی تزریق می شود که عموم مردم واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند و ما متناسب با نوع واکسن دز سوم را به همکارانی که بیشتر در معرض خطر هستند، توصیه می کنیم.

وی افزود: دز سوم برای کارکنان بهشت زهرا(س)، میادین میوه و تره بار، آتش نشانی، سازمان مدیریت پسماند و کارکنان شرکت شهر سالم که بیشترین ارتباط را با مردم دارند، در اولویت قرار می گیرند تا دز سوم واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی ادامه داد: باید حداقل فاصله ای 6 ماهه از تزریق دز دوم افراد گذشته باشد و علائمی از بیماری هم نداشته باشند که بتوانیم این کار را برای همکاران انجام دهیم.

در حال حاضر برای کارکنانی که 6 ماه گذشته باشد تنها کارکنان بهشت زهرا و شهرسالم هستند.

وی تاکید کرد: عملا همه پرسنل شهرداری تهران واکسینه شده اند مگر افرادی که به دلایل مختلف خودشان نخواسته اند مثلا گرفتار بیماری بوده اند، یا برخی اعلام می کنند واکسن کرونا مورد نظرشان در کشور وجود ندارد یا اینکه به لحاظ روحی و روانی آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دز سوم واکسن به پرسنل در معرض خطر شهرداری

تزریق دز سوم واکسن به پرسنل در معرض خطر شهرداری