مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 03:352021-10-20پزشكي

نتایج پژوهش: آنتی بادی ناشی از کرونا به اندازه واکسن ایمنی می دهد


مطالعه منتشر شده توسط دفتر آمار ملی انگلیس (ONS) بیش از 8000 آزمایش مثبت کروناویروس در سراسر انگلیس را بین ماه های مه و اوت، زمانی که دلتا نوع غالب بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از فوربز، نتایج یک بررسی که توسط محققان انگلیسی صورت گرفته نشان می دهد، مصونیت ناشی از شکست دادن کووید 19 توسط افراد واکسینه نشده به اندازه محفاظت روی افرادی است که به طور کامل واکسینه شده اند.

این مطالعه به (ONS) بیش از 8000 آزمایش مثبت کروناویروس در سراسر انگلیس را بین ماه های مه و اوت، زمانی که دلتا نوع غالب بود، مورد بررسی قرار داد.

در این مدت ، افرادی که قبلاً از کووید 19 بهبود یافته بودند، حدود 71 درصد کمتر احتمال داشت برای بار دوم به آن مبتلا شوند.

این نشان دهنده همان سطح حفاظتی است که در مطالعه انجام شده اثر دو دز واکسن های تولید شده شرکت فایزر/بیو ان تک و آسترازنکا را تخمین زده است.

ده ها مطالعه در مورد ایمنی طبیعی انجام شده که بسیاری از آنها نتایج متفاوتی به همراه داشته است.

مطالعه ای که ماه گذشته در رژیم صهیونیستی انجام شد نشان داد افرادی که دو دز واکسن تزریق کرده اند در واقع شش برابر بیشتر از افرادی که قبلاً به کووید  19 مبتلا شده بودند، به ویروس دلتا مبتلا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج پژوهش: آنتی بادی ناشی از کرونا به اندازه واکسن ایمنی می دهد

نتایج پژوهش: آنتی بادی ناشی از کرونا به اندازه واکسن ایمنی می دهد