مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 18:252021-10-19فرهنگي

دستگاه قضا به جعل و روزنامه سازی ورود کند


رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور از قوه قضاییه خوات تا به موضوع جعل روزنامه، روزنامه سازی و چاپ غیرقانونی آگهی های ثبتی ورود کند.

- ، ساسان شیخی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه متأسفانه در بعضی از شهرستان ها مشاهده می شود درج آگهی های ثبتی خارج از سیستم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود، افزود: بعضی آگهی در روزنامه هایی که به صورت دیجیتال چاپ، درج می شود که به دلیل عدم توزیع، غیر قانونی بوده که از ریاست محترم قوه قضاییه درخواست داریم دستور دهند این موضوع بررسی و با متخلفان برخورد شود.

شیخی بیان داشت: بر اساس قانون، تمام آگهی های دولتی باید از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در روزنامه ها درج شود و لذا ادارات ثبت و اسناد نیز باید از این طریق آگهی ها را درج دهند و برگشت روزنامه ها با نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پرونده درج شود.

وی اذعان داشت: متأسفانه بعضی از ادارات ثبت و اسناد شهرستان ها انتشار آگهی های ثبتی از جمله تعیین و تکلیف و فقدان سند را از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام نمی دهند و شاهد جعل روزنامه و روزنامه سازی در این زمینه هستیم و آگهی ها بدون نامه ارشاد در پرونده ها ثبت می شوند که تخلف بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا به جعل و روزنامه سازی ورود کند

دستگاه قضا به جعل و روزنامه سازی ورود کند