مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:302021-10-19سياسي

برای کمک رسانی به کودکان بی سرپرست غزه طرحی راه اندازی می کنیم


دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی از راه اندازی طرحی نو برای جمع آوری کمک های مردمی در سطح جهان به منظور کمک به کودکان بی سرپرست غزه و فلسطین خبرداد.

- ، حجت الاسلام حمید شهریاری در حاشیه برگزاری اولین روز از سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از راهکارهای کمک به مردم مظلوم فلسطین و یمن اجرای طرحی از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی است و در سراسر جهان اطلاع دادیم که ما می توانیم به مردم فلسطین کمک رسانی کنیم.

وی افزود: در این طرح که به زودی راه اندازی خواهد شد، همه ملت های اسلامی را برای کمک به مردم مظلوم فلسطین دعوت کرده ایم و حساب هایی را برای بازسازی غزه و کمک به کودکانی که پدر و مادر خود را از دست داده اند، اعلام کرده ایم و این سایت بستری برای کمک همه مردم جهان به ملت فلسطین خواهد بود.

شهریاری درباره شبهاتی که در فضای مجازی نسبت به ضرورت کمک های مردم ایران به فلسطین گفت: این سایت فقط برای مردم ایران راه اندازی نشده است.

بلکه برای مردم جهان است و در این سایت حساب های بین المللی اعلام می شود و بسیاری از مسلمانان جهان به این سایت کمک می کنند.

وی ادامه داد: ما مطلع هستیم که ثروتمندان بسیاری در ایران و خارج از ایران وجود دارند که می توانند به تمام مستضعفان کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کمک رسانی به کودکان بی سرپرست غزه طرحی راه اندازی می کنیم

برای کمک رسانی به کودکان بی سرپرست غزه طرحی راه اندازی می کنیم