مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:302021-10-19سياسي

موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان


در ادامه جلسه در خصوص درخواست تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان بحث و بررسی صورت گرفت و در نهایت اعضای کمیسیون با این درخواست موافقت کردند.

- سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از موافقت اعضای این کمیسیون با تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان خبر داد.

روح الله نجابت در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون ابتدا جهت معرفی دو نفر از اعضای کمیسیون به منظور عضویت در کمیسیون ویژه حمایت از کاربران فضای مجازی رای گیری شد که آقایان احمدعلیرضابیگی و جلال رشیدی کوچی جهت عضویت، انتخاب شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: در ادامه جلسه در خصوص درخواست تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان بحث و بررسی صورت گرفت و در نهایت اعضای کمیسیون با این درخواست موافقت کردند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: موضوع بعدی مربوط به لایحه اصلاح تبصره های 1 و 2 ماده 2 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

دستور بعدی کمیسیون بررسی ماده 56 قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور بود که نیمه تمام باقی ماند و ادامه بررسی به جلسه بعدی موکول شد.

وی در ادامه تاکید کرد: آخرین دستور کار جلسه نیز در خصوص تقسیم استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان و فارس بود که فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان

موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان