مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:252021-10-19سياسي

در زمان درست درخصوص پیمانکاران شهرداری بندرعباس شفاف سازی می کنیم


در زمان درست در خصوص پیمانکاران شهرداری بندرعباس شفاف سازی خواهیم کرد.

- ، حجت الاسلام عبدالرضا حیدری عصر سه شنبه در دهمین جلسه شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: در حوزه استفاده از سرمایه بخش خصوصی کم کاری صورت گرفته است چراکه گزارش های ارائه شده در حد مردم بندرعباس نیست.

وی با اشاره به پتانسیل های شهر بندرعباس ابراز داشت: انجام چند پروژه و احداث چند ساختمان تجاری و مسکونی، سرمایه گذاری محسوب نمی شود.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با ذکر این نکته که از اعضای شورای شهر بندرعباس درخواست دارم که در برابر فساد ایستادگی کنند، گفت: با فساد در هر اندازه ای و در هر نقطه ای مبارزه می کنیم.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اینکه شورای شهر متعلق به مردم است، گفت: هیچکس نمی تواند حق مردم را پایمال کند و ما مدافع حقوق شهروندان هستیم و با تمام قدرت مسائل شهرداری را حل می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با هیچ احدی مشکل شخصی یا جناحی نداریم.

با افرادی که فعالیت مثبتی انجام نمی دهند با تمام قدرت مبارزه می کنیم اما از افرادی که برای مردم تلاش می کنند با تمام توان حمایت می کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با ذکر این نکته که گزارش های تمام نهادها رصد می شود و به موقع از آن ها استفاده می کنیم، اظهار کرد: جان، مال و آبروی خود را پای خدمت به مردم گذاشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در زمان درست درخصوص پیمانکاران شهرداری بندرعباس شفاف سازی می کنیم

در زمان درست درخصوص پیمانکاران شهرداری بندرعباس شفاف سازی می کنیم