مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:002021-10-19سياسي

سرپرست فرمانداری رودبار جنوب معرفی شد


طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و مسئولین شهرستانی، «علی پرورش» به عنوان سرپرست فرمانداری رودبار جنوب معرفی شد.

- ایسنا/کرمان طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و مسئولین شهرستانی، علی پرورش به عنوان سرپرست فرمانداری رودبار جنوب معرفی شد.

دکتر محمدصادق بصیری معاون استاندار کرمان 27 مهرماه در این مراسم با بیان اینکه وظایف فرمانداران هماهنگ کردن دستگاه ها و سازمانهای اجرایی برای خدمت به مردم است، اظهار کرد: ایران، کشوری اسلامی است بنابراین فرمانداران آن نیز باید دیانت و دینداری را رکن اساسی و سرلوحه وظایف خود قرار دهند.

وی افزود: دولت ما دولتی انقلابی، مردمی و ولایی است که وظیفه ما مسئولین حول محور و چارچوب ولایت فقیه است.

بصیری تصریح کرد: جمهوری اسلامی، کشوری انقلابی با محوریت ائمه جمعه و روحانیت است که باید طبق فرامین انقلاب و رهبری پیش رود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با تاکید بر اینکه مردم در اولویت اول خدمت رسانی قرار دارند، گفت: مسئولین باید بدون هیچ خط و گرایش سیاسی مخصوصا در مناطق جنوب که نیاز به خدمت خالصانه دارند، خدمت کنند و امیدوارم مسئله جازموریان که خواسته مردمان جنوب است را با رایزنی وزارت کشور به بهترین نتایج برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری رودبار جنوب معرفی شد

سرپرست فرمانداری رودبار جنوب معرفی شد