مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 16:002021-10-19اقتصادي

نحوه حضور کارکنان با لغو رسمی دورکاری / ادامه حضور 7 ساعته


از روز شنبه اول آبان­ ماه، دستگاه­ ها از حضور کارمندانی که حداقل یک دوز واکسن دریافت نکرده اند در محل کار جلوگیری می کنند - از روز شنبه اول آبان­ ماه، دستگاه­ ها از حضور کارمندانی که حداقل یک دوز واکسن دریافت نکرده اند در محل کار جلوگیری می کنند طبق اعلام سازمان اداری و استخدامی به دستگاه های اجرایی ، بخشنامه قبلی برای دورکاری کارکنان لغو و باید از اول آبان ماه تمامی آنها در محل کار حضور داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شروع محدودیت حضور کارکنان از اسفند 1398 و با شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا بود و در ادامه در آبان 1399 سازمان اداری و استخدامی شرایط حضور کارکنان بر اساس رنگبندی مناطق را تعیین و به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.

حضور تمامی کارکنان از اول آبان اما تازه ترین تصمیم سازمان اداری و استخدامی از لغو بخشنامه آبان پارسال به دلیل بهبود شرایط واکسیناسیون حکایت دارد و امروز همزمان با 27 مهرماه، به کلیه دستگاه های اجرایی موضوع ماده (2) قانون مدیریت بحران (به استثنای نیروهای مسلح) نحوه لغو دورکاری و حضور همه کارمندان در محل کار را اعلام کرده است.

بر این اساس باید تمامی کارمندان دستگاه­ های اجرایی و ادارات از ساعت 7:30 تا 14:30 در محل کار خود حضور منظم داشته باشند، این در حالی است که پیش از این نیز در جریان محدودیت های کرونا، حضور کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه حضور کارکنان با لغو رسمی دورکاری / ادامه حضور 7 ساعته

نحوه حضور کارکنان با لغو رسمی دورکاری / ادامه حضور 7 ساعته