مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 14:502021-10-19دانش

دومین همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا


رییس مرکز تحقیقات توسعه علوم پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از برگزاری دومین همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا در این دانشگاه خبر داد.

- به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار می شود؛ دومین همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا ایسنا/اصفهان رییس مرکز تحقیقات توسعه علوم پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از برگزاری دومین همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا در این دانشگاه خبر داد.

مریم مقیمیان اظهار کرد: دومین همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا در روزهای 28و 29 دی 1400 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار می شود.

دبیر علمی همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا افزود: به دنبال برگزاری موفق نخستین همایش در سال 99 به همت مرکز تحقیقات توسعه علوم پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، دومین دوره این رویداد دی ماه به صورت تلفیقی مجازی و حضوری برگزار می شود.

وی استفاده از تجربیات، تحقیقات و اقدامات صاحب نظران و متخصصان درگیر با ویروس کرونا و تکمیل دانش حکمرانی در جهان پساکرونا را ازجمله اهداف برگزاری این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا

دومین همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا