مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 14:452021-10-19سياسي

نخستین پانسیون مطالعاتی همدان همزمان با هفته کتاب افتتاح می شود


مدیر کل کتابخانه های عمومی استان از افتتاح نخستین پانیسون مطالعاتی استان همزمان با هفته کتاب خبرداد و گفت: فعالیت بخش خصوصی در قالب پانسیون و سالن های مطالعه باید با مجوز  نهاد کتابخانه های عمومی انجام شود تا فعالیت اینگونه مراکز ضابطه مند و تحت نظارت باشد.

- ایسنا/همدان مدیر کل کتابخانه های عمومی استان از افتتاح نخستین پانیسون مطالعاتی استان همزمان با هفته کتاب خبرداد و گفت: فعالیت بخش خصوصی در قالب پانسیون و سالن های مطالعه باید با مجوز  نهاد کتابخانه های عمومی انجام شود تا فعالیت اینگونه مراکز ضابطه مند و تحت نظارت باشد.

عاطفه زارعی در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان همدان افزود: از همه اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان در شهرها و روستاهای استان درخواست داریم که ما را در اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی یاری کنند تا به سهم خود در کاهش مخاطرات اجتماعی تأثیر گذار باشیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه یکی از برنامه های مهم و فرهنگی ما جشنواره کتابخوانی رضوی است، تصریح کرد: مشارکت همه دستگاه ها و پشتیبانی اعضای انجمن در این جشنواره می تواند ما را در راستای تحقق اهداف جشنواره کتابخوانی رضوی که از ویژه برنامه های بنیاد بین المللی امام رضا(ع) است،یاری رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پانسیون مطالعاتی همدان همزمان با هفته کتاب افتتاح می شود

نخستین پانسیون مطالعاتی همدان همزمان با هفته کتاب افتتاح می شود