مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 14:152021-10-19پزشكي

آغاز به کار کمپین «حرف و گفت»؛ پویشی ملی برای روابط خانوادگی سالم


پویش حرف و گفت، قرار است با تعیین 7 روز و تهیه 7 بسته محتوایی مختلف، این امکان را فراهم کند تا این بسته ها که شامل مهارت های لازم برای ایجاد گفت وگو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، نشست خبری کمپین حرف و گفت؛ پویش ملی روابط خانوادگی سالم ،  در دفتر سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت برگزار شد.

این کمپین با مشارکت صندوق جمعیت سازمان ملل متحد و وزارت بهداشت و به دبیری  امیرحسین جلالی ندوشن، روان پزشک اجتماعی شکل گرفته است.

به گفته جلالی، این پویش شامل مهارت های لازم برای ایجاد گفت وگو، حل مساله، کاهش تعارض، رابطه موثر در درون نامگذاری شده است، گفت: رویارویی با بحران پاندمی کوید 19، جهان را با تغییرات گسترده و عظیمی مواجه کرد که این تغییرات در در تغییر ساختارهای جوامع، باورها، رفتارها، روابط بین فردی و بین کشورها آنقدر تاثیرگذار بوده و هست که حتی امروز برای تفسیر و توصیف پدیده ها، تقسیم بندی زمانی قبل و بعد از کرونا را داریم.

وی ادامه داد:مواجهه با کرونا بیش از پیش این موضوع را به همه مردم جهان و سیاستگذاران عرصه سلامت یادآوری کرد که پرداختن به مساله سلامت صرفا پرداختن ابعاد فیزیکی و روانی افراد نیست، بلکه سلامت یک محصول اجتماعی است و شاید بهتر است بگوییم که سلامت یک محصول متاثر از وضعیت اقتصادی، اجتماعی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار کمپین «حرف و گفت»؛ پویشی ملی برای روابط خانوادگی سالم

آغاز به کار کمپین «حرف و گفت»؛ پویشی ملی برای روابط خانوادگی سالم