مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 14:002021-10-19سياسي

اجرای پروژه پایداری برق در شهر همدان


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر از اجرای پروژه ای در پایداری برق شهر همدان خبر داد و گفت: کارهای اولیه پست 30 کیلووت سردار همدانی انجام و مقدمات کار در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرهاد شبیهی عصر امروز در شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان همدان با بیان اینکه ظرفیت تولید برق در استان قریب به یک هزار و 100 مگاوات بوده که یک هزار مگاوات متعلق به نیروگاه شهید مفتح است اظهار کرد: با تامین 100 مگاوات نیروگاه خورشیدی همدان جزو استان های پیشرو شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه 20 مگاوات در حوزه CHP و .

تولید برق در استان انجام می شود گفت: پیک بار خصوصا در حوزه فروسیلیس در استان همدان هستیم که موجب فعالیت صنایع منطقه خواهد شد گفت: ضریب نفوذ برق در شهرها صد درصد و در روستاها بیش از 99 درصد است و مشکلی به لحاظ انتقال، توزیع و حتی تولید نداریم.

شبیهی بیان کرد: نسبت پیک به ظرفیت قریب به 40 درصد مصرف است یعنی در استان همدان 60 درصد از سقف می توانیم زیرساخت تولید و انتقال و توزیع را برای توسعه زیرساخت های اقتصادی آماده کنیم که در حوزه خود شاخص مهمی است.

وی با بیان اینکه پروژه های متعددی در استان در حال اجرا است عنوان کرد: دو نقطه گلوگاه در خصوص تامین برق است که یکی پایداری برق شهر همدان بوده که کارهای اولیه پست 30 کیلووت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه پایداری برق در شهر همدان

اجرای پروژه پایداری برق در شهر همدان