مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-19اقتصادي

1858 پرونده تخلف برای واحدهای نانوایی در آذربایجان غربی تشکیل شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از تشکیل یک هزار و 858 پرونده تخلف برای واحدهای نانوایی استان خبر داد.

- ، غلامرضا بابایی در گفتگوی خبری در خصوص وضعیت نانوایی های استان اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری 16 هزار و 53 مورد بازرسی از واحدهای پخت نان در استان انجام و یک هزار و 858 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 19 میلیارد و 500 میلیون ریال تشکیل شد که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از سوی واحدهای صنفی و غیر صنفی را از طریق سامانه شبانه روزی 124 و یا با مراجعه حضوری به واحد ستاد خبری سازمان در ارومیه و ادارات صمت شهرستان های با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد تا حقی از کسی ضایع نشود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اظهار کرد: هم اکنون در استان 4 هزار و 842 واحد نانوایی مشغول فعالیت می باشند که آرد مورد نیاز این واحدها به 2 روش یارانه ای یک و یارانه ای 2 تأمین و توزیع می شود و سرانه آرد مصرفی حسب نیاز مناطق مختلف در استان متفاوت است.

بابایی گفت: هم اکنون در استان 4 هزار و 842 واحد نانوایی مشغول فعالیت می باشند که آرد مورد نیاز این واحدها به 2 روش یارانه ای یک و یارانه ای 2 تأمین و توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1858 پرونده تخلف برای واحدهای نانوایی در آذربایجان غربی تشکیل شد

1858 پرونده تخلف برای واحدهای نانوایی در آذربایجان غربی تشکیل شد