مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-19سياسي

رقابت 6 قصه­ گوی برتر قمی در جشنواره قصه ­گویی


6 قصه­ گوی برتر قمی برای برگزیده شدن جهت حضور در جشنواره بین­ المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به رقابت پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، مرحله منطقه­ ای بیست و سومین جشنواره بین­ المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با رقابت شش قصه­ گوی برتر استان برگزار شد.

بر این اساس قصه­ گویان برتر قم از طریق امکان ارتباط زنده تصویری، اجراهای خود را برای داوران ستاد مرکزی کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان اجرا کردند.

در این مرحله از جشنواره، ایمانه خلیلی با قصه ایوانی رو به جاده ، فهیمه مرزبان با قصه جادوگر مغرور ، مهین رئوف با قصه بدترین جشن تولد مار بوآ در بخش مردان و زنان و همچنین محمدامین اصغری با قصه خانه پر سر و صدا ، زهرا علییی با قصه افسانه گل های آبی و فاطمه کدخداقلی با قصه عطسه فیل در بخش دختران و پسران جشنواره منطقه­ ای قصه­ گویی کانون استان قم حاضر بودند.

بیست و سومین جشنواره بین­ المللی قصه­ گویی با شعار آینده ساختنی است شامل بخش­ های ملی ، بین­ المللی ، برترین قصه­ های کشور و قصه زندگی من با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی و غم ­ها و ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه ­های مختلف زندگی) برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 6 قصه­ گوی برتر قمی در جشنواره قصه ­گویی

رقابت 6 قصه­ گوی برتر قمی در جشنواره قصه ­گویی